2011-07-13

Shopaholic


 I'm done with exams until September, now I can finally breathe. I decided to take advantage of sales period, and I brought home some beautiful stuff. That yellow skirt on the picture above seemed like a dream piece to me but after a few minutes of wearing it, I kinda changed my mind, not sure why. And those black shoes are so beautiful and so very uncomfortable so I gave up on them too.



Završila sam sa ispitnim rokom, i sad napokon mogu slobodno da dišem. Odlučila sam da iskoristim sniženja, i donela sam kući gomilu divnih stvarčica. U žutu suknju na gornjoj slici sam se prosto zaljubila kad sam je ugledala, ali nakon par minuta u njoj, mišljenje mi se promenilo, nisam sigurna zašto, ali jednostavno je nisam više želela. A te crne cipele su prelepe ali i užasno neudobne, pa sam i od njih odustala.





 Skirt and dress in last photos were actually bought almost two months ago, but I didn't get a chance to wear them yet, even the price tags are still hanging on them.

Suknja i haljina sa poslednjih slika su zapravo kupljene pre skoro dva meseca, ali nisam još stigla da ih obučem, čak su i etikete još uvek tu.



3 comments:

  1. Plava torba, cvetna suknjica, ljubicasta majica, lakovi, sesir, zute platforme :D <3 Divno, divno! Gde si uzela torbu ako nije tajna? :)

    ReplyDelete
  2. nije tajna, u NewYourkeru u Uscu sam je uzela, ima i u svetlo zutoj boji, nisam mogla da se odlucim koja mi je lepsa :) ali bile su sakrivene iz gomile nekih smedjih,tamo u onom delu gde su cipele torbe & co

    ReplyDelete
  3. The first skirt it's amazingggggggg!

    besos from Barcelona!

    http://demodayaloloco.blogspot.com/

    ReplyDelete