2011-09-06

we run the streets together


























t-shirt - Zara; shorts - Tally Weijl; sneakers - Converse all star; clutch - Tasnarija; bracelet - Six; ring - Dve Smizle

Completely unnecessary overload of pictures, especially since the outfit is so simple, but I just had to show you all of them. Okay, not all, but the good ones. Anyway, this was the first time to wear my new converse, and I adore them. The only bad side is that every time I leave my house wearing them, i live in terror that someone might accidentally step on them (that happens to me a lot in public transport).

Znam da sam preterala sa količinom fotografija, posebno kad je u pitanju ovako jednostavan outfit, ali morala sam sve da vam ih pokažem. Dobro, ne baš sve, ima ih još puno, ali ove su najlepše. U svakom slučaju, ovo je bilo premijerno obuvanje mojih novih starki, koje sada obožavam. Jedina loša stvar u vezi njih je to što svaki put kada u njima napustim kuću, živim u strahu da će me neko zgaziti (kao što me redovno izgaze u GSP-u) i isprljati ih.

xoxo
A.

Follow my blog with Bloglovin

29 comments:

  1. starke su najjache kad su malo prljave i fucnute! moje mishljenje... :)

    ReplyDelete
  2. ali neeee, tako su shajni bele da ne zelim da se ikad isprljaju :) mada me to drzi prvih par dana, posle mi je svejedno

    ReplyDelete
  3. Hehe, slažem se sa Marinom, "kultura starki" je da budu malo prljave i ofucane :D

    ReplyDelete
  4. starke su super a lak....zelim ga

    ReplyDelete
  5. prelepa! a nakit, torba, starke, ma sve je odlično!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Jaoo kako dobra torbica! Super su slike...

    ReplyDelete
  8. Koji je to lak i koja nijansa? Mnooogo je dobar. :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. hvalaa
    lak je aura V.I.P. deep blue 928 :)

    ReplyDelete
  10. kad je pre stigla tasnarija :)
    supis mi je ova basic kombinacija
    nije da imamo istu majicu i omiljeni aura lak :))

    ReplyDelete
  11. Odlicno! nit jednostavnije nit bolje izgleda!

    ReplyDelete
  12. a ja baš pokušavam malo isprljati starke radi tog dodatnog šarma! Inače kombinacija je odlična..jednostavnije je uvijek najbolje!! Čitamo se:)

    ReplyDelete
  13. odlicno! :) obozavam torbu i starke!
    xx

    ReplyDelete
  14. Torbica mi je vrhunska! Obožavam starkr!:)

    ReplyDelete
  15. Lovely simple white T-shirt, you look so good!

    http://fashionhacks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Odlicne fotke :D posebno ove prve na sred ulice :) i odlican prvi giiiif :D sada kad znas da je lako mozes uvek da ih pravis :P
    Meni su najlepse 3.4 i 20. fotka, btw! Taj lak mi je savrsen kao i Tasnarija! Nisam ni znala da prave od takvih materijala...

    ReplyDelete
  17. hvala svima puuuno :**
    @JK - i meni je omiljeni lak :)
    @Marija - kako prvi gif, mislim da je drugi ili cak treci koji je na blogu, a znam da ih pravim odavno :* a tasnarija od nedavno ima i taj materijal, cim sam videla morala sam da porucim :)

    ReplyDelete
  18. You are so gorgeous babe, love your nails! Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super su starkice.Svidja mi se kombinacija.:)

    ReplyDelete
  20. Ups :( onda sam propustila nesto dok sam bila na moru jer inace ne propustam postove...Sad cu da ih pronadjem ;)

    ReplyDelete
  21. Inace ne volim starke,ali mi se svidja kako idu uz ovaj outfit!:)

    ReplyDelete
  22. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this photos!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  23. Love the outfit. I would dress like that if I could every single day .... clutch is gorgeous and believe it or not I see every pair of Converse prettier than the one before.... my closet is full of them

    http://styleidnet.blogspot.com/
    http://styleidcloset.blogspot.com/

    ReplyDelete