2011-11-12

If there's a rocket, tie me to it










 jacket - Orsay; pants - Stradivarius; sweater - no brand; scarf - Pull&Bear; shoes - Aldo; bag - Fratelli

I've been avoiding black winter garments since three years ago, not sure why, but I think these colors suit me more. Aside from that, who says that we must be dark and depressive when the weather already is depressive and cold? Enjoy your weekend!

U poslednje tri godine nekako izbegavam crne zimske odevne predmete, i to potpuno nesvesno, a i čini mi se da mi ovakve boje više pristaju. Uostalom, ko kaže da moramo biti mračni i depresivni kad zima to ionako već jeste? Uživajte u vikendu! Šaljem vam poljubac do sledećeg posta!

xoxo
A.  

26 comments:

  1. DIvne su ti čizme! :) Ti si tako lijepa!

    ReplyDelete
  2. Bas si lepa!Super ti stoje ove boje:)

    ReplyDelete
  3. Svidja mi se kako si ukombinovala boje! I ja sam pocela da izbegavam crnu boju zimi, stvarno deluje tmurno i depresivno

    ReplyDelete
  4. Cizmice <3 :D Mnogo su lepe! I kaputic/jaknica/ mi se svidja i bitno je da mu je kroj savrsen ;) I ja redovno izbegavam crnu boju, ne verujem da imam ni 5 crnih komada u ormaru... A ako ni tebi crna ne prija nema ni potrebe insistirati :) jeste da ti lepo stoji, ali sto se mene tice zivlje nijanse su uvek bolji izbor :D Svidja mi se sto si stavila maramu jer je bas osvezila gornji deo kombinacije ;)

    ReplyDelete
  5. hahah, omg this building behind you looks exactly like my high school! but it's in Poland...
    anyway, cool outfit and blog!

    ReplyDelete
  6. Cizme mi se najvise dopadaju! marama je dala poseban touch celoj kombinaciji!

    ReplyDelete
  7. Prsten i cizme su prelepe =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. such a classic cool look

    cute blog :)

    Check out my blog to :):)..

    Xx,
    Jay

    http://JayStrut.com

    ReplyDelete
  9. Jesu li ti cizme udobne?
    Super fotkice.

    ReplyDelete
  10. hvala devojke :)
    thanks @JAY @escapologist
    @Cipelica - hvala, cizme su i vise nego udobne, desavalo se da provedem po ceo dan u njima bez ikakvih problema :)

    ReplyDelete
  11. Odlicna kombinacija:) Cizmice su super:)

    ReplyDelete
  12. Love the shoes sooo much!
    Beijos!
    eusouperlinha.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. preslatka si! cipelice su diiivne... U potpunosti se slazem za boje zime, ja mastam o nekom zutom ili crvenom kaputicu... :)
    p.s mnogo mi je drago sto smo se upoznale! :) ja se evo tek sad oporavljam... ;) :*

    ReplyDelete
  14. Great looks.

    If you have time come to check out my blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. jednostavno&lepo
    a prsten krade post :)

    ReplyDelete
  16. Love those boots! :) You look so good! :)

    ReplyDelete