2011-11-08

Lady is a Tramp
















coat - Zara; shirt - Bershka; skirt - Tally Weijl; shoes - no brand; bag - Aldo; necklace - Diva

After a few months of contemplating whether I should buy a leather skirt or not, I finally did, but then it took some time before I dared to actually wear it. For some reason, I thought it would look wrong on me, but paired with simple shirt it proved me wrong. And this might just be my favorite outfit.

Posle par meseci kolebanja, napokon sam se odlučila da kupim 'kožnu' suknju, a onda mi je trebalo neko vreme da se odvažim da je obučem. Nekako sam mislila da će izgledati pogrešno na meni, ali uparena sa jednostavnom košuljom, dokazala je suprotno. I recimo da bi ovo mogla biti moja omiljena kombinacija do sada.

xoxo
A.   


28 comments:

  1. Ovo mi je tvoj omiljeni look ikada! Savršeno!

    ReplyDelete
  2. fab pict!! i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really appreciate & it will be an honor to have u as my blog member.

    and of course i will folback!:D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ ,please list me on twitter, so i will know u're my follower!! ;)

    i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^
    u can contact me at : cheeringwinda@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Zanimljiva ogrlica... Svidja mi se i kaputic :)

    ReplyDelete
  4. Suknja ti super pristaje! Pobednik u ovoj kombinaciji za mene je ogrlica!

    ReplyDelete
  5. Super si uklopila kožnu suknjicu uz celu kombinaciju i odlično ti stoji!
    Kaputić je moj favorit ;)

    ReplyDelete
  6. Jao kako ti je dobra ta zlaćana ogrlica!!

    ReplyDelete
  7. E, pa, slozicu se s tobom da ti je ovo najbolji outfit do sada :))) Feeenomenalno si uklopila suknjicu, ali stvarno savrseno! Toliko da pozelim i ja jednu sada xD razumem te da ti je dugo trebalo da se odlucis da je kupis, ja jos uvek ne smem :)
    Inace, ogrlica mi se mnogo svidja, imam osecaj da jedino ja nemam takvu :( a genijalno se kombinuju!

    ReplyDelete
  8. kaputic je odlican,..sve u svemu,vrlo lepo:)

    ReplyDelete
  9. Lepa kombinacija:) Kaputic je savrsen:)

    ReplyDelete
  10. Kako si lijepa! I kaputić i ogrlica su ti EXTRA! <3

    ReplyDelete
  11. Kaput je savršen zaista, i sviđa mi se kako ti stoji suknja ;)

    ReplyDelete
  12. Omiljeni outfit post do sada!Prelepo ti stoji suknjica,kaputic sam hvalila jos u proslom postu,noktici,ma sve se uklopilo!:D

    ReplyDelete
  13. Meni samo nesto ne stima u donjem delu, da li je do cipela, carapa ili samo do ugla fotografisanja ne znam... Ostalo mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  14. mmmm...kozna suknja+ta ogrlica!

    ReplyDelete
  15. hvala vam svima, stvarno ste divne :)
    @Marija - i ja sam imala osecaj da sam jedina koja nema takvu ogrlicu, a stvarno ide bas uz sve :)

    ReplyDelete
  16. Odličan outfit! I super mi je naziv posta...obožavam pjesmu!

    ReplyDelete
  17. Lepotice <3 Slobodno se siroko nasmej :D

    ReplyDelete
  18. apsolutno nešto što bi i ja kupila i obukla,suknja je najbolji dio!bravo!!!

    ReplyDelete
  19. dobro da si je kupila jer je divna i jako mi se svidja u ovako jednostavnim kombinacijama:)
    xxx

    ReplyDelete
  20. Suknja izgleda više nego ispravno na tebi :) Apsolutni je must have, ja posedujem isto crnu "kožnu", ali je moja visokog struka i A kroja pa je onako zaigrana i vesela, ali ovakvu poput tvoju moram nabaviti pod hitno.

    Ogrlica ti savršeno pristaje uz sve ostalo i baš profinjeno izgledaš <3

    ReplyDelete