2011-12-13

Red Riding Hood












 coat - no brand; sweater - Peacocks; pants, bag & flower - Stradivarius; boots - Deichman; hat - Aldo; ring - Six

This is my favorite outfit for winter - oversized sweater, biker boots with some red details to spice it up. I couldn't resist this gorgeous red hat, and it seems like I'm slowly becoming obsessed with hats. By the way, I apologize for the bad quality of the photos, camera settings were messed up, and I only noticed that when I got home.

Moje omiljeno zimsko izdanje - ogromni džemper, bajkerske čizme, i par crvenih detalja da začine sve to. Diiiivnom crvenom šeširiću nisam mogla da odolim, ali u zadnje vreme uopšte teško odolevam šeširima u svim bojama i oblicima. Izvinjavam se ybog malo lošijeg kvaliteta fotografija, podešavanja na fotoaparatu su bila pretumbana, slikano je na brzinu pa sam tek kad sam stigla kuči primetila sve to. U svakom slučaju, uživajte!

xoxo
A. 


26 comments:

  1. prava moderna crvenkapa :)
    a taj džemper mi se mnogo dopada, divan je!

    ReplyDelete
  2. Crvenkapica :D Tu je i cvetic i te fenomenalnce cizme! Slatka kao i uvek, ali na pretposlednjoj slici posebno ;)

    ReplyDelete
  3. Preslatko, crveni detalji su divnii!

    ReplyDelete
  4. Сјајне чиѕме и шешир, слатка си! :)))

    ReplyDelete
  5. Presladak je sesiric, a i cvetic! :)

    ReplyDelete
  6. Sve mi se dopada...a posebno čizmice ;))

    ReplyDelete
  7. Preslatko :)
    Divna torba i kapica! :))

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se kombinacija,torba i kapica su bas slatki:)

    ReplyDelete
  9. Sesirici, sesirici... poslednjih dana ih ne skidam. :)

    ReplyDelete
  10. Well thats a beautiful and modern red riding hood :)
    xxx

    ReplyDelete
  11. Ton chapeau est tres chouette;)


    Angela
    http://doigt.net

    ReplyDelete
  12. Crveni detalji su prelepo osvežili kombinaciju. Sviđa mi se kako ti stoji šešir ;)

    ReplyDelete
  13. cute outfit! love the pops of red!!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Like za sesiric i crvene detalje!!Lepo si zacinila!

    craftygroove.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Divan outfit! Šeširić je presladak:))

    ReplyDelete