2012-02-11

Sunlight









coat - no brand; sweater - KOOI; shirt and pants - Stradivarius; headband - Aldo;  deer brooch - Parfois

Dressing like this isn't really my style, but it's nice for a change. The sweater is a present from my mom, I got it 3 months ago, and this is the first outfit I created with it. Hope you like it. Enjoy the weekend!

***
Ne mogu reći da je ovo baš moj stil, ali lepo je ponekad izaći iz sopstvenih okvira. Džemper je poklon od mame, i trebalo mi je samo 3 meseca da smislim kako da ga iskombinujem :) nadam se da vam se dopada. Uživajte u ovom snežnom vikendu!

Kisses
A.


21 comments:

  1. Haha :) ako, isplatilo se čekati! Svi ovih dana nosimo nešto za šta smo mislili da nemamo sa čim da uklopimo ;) a ti si ga baš lepo uklopila ovde! Taj broš je fenomenalan!

    ReplyDelete
  2. i meni je pun ormar stvari koje čekaju da ih iskombiniram a šta je najgore sama sam ih kupila...
    Slatka traka...super ti stoji!

    ReplyDelete
  3. Konačno malo sunca!;)
    Super je džemperak!

    ReplyDelete
  4. Hmm, bas drugacije :)
    Svidja mi se, taj bros je predivan.

    ReplyDelete
  5. traka mi se jako sviđa! već sam 100 puta htjela kupiti slicnu i predomislila se :(

    p.s. imam novi post, pogledaj ako ti se da :)
    http://matildiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hehe, ispaltilo se, lepa kombinacija! skroz je zanimljiv džemper, na onaj dobar način :)

    ReplyDelete
  7. Odlicno su se nasli dzemperak, kosulja i bros! :))) Pri tom, taj bros u svakom postu u kom se nadje zaseni sve ostalo :D toliko mi je divan!

    ReplyDelete
  8. Prelepe fotografije! Svidja mi se traka! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. MARVELLOUS!! CUTE BLOG. IF YOU WANT FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK

    ReplyDelete
  10. Ma preslatka! Košuljica, jelen...sve mi je tako posebno! <3

    ReplyDelete
  11. Kao medeno srce si!:)) Rukavice su preslatke!

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Predivan je dzemperak :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. prva slika me je odusevila, kako si lepa! Divno ti stoji trakica, sladak je dzemperak i ovaj predobar bros!

    ReplyDelete
  14. preslatko,rukaviice,i jelen na kosuljii,bas divno

    ReplyDelete
  15. cute look! love your head wrap. xx sylvie

    ReplyDelete