2012-04-05

365 March



photos by me

Here are the photos I took during March, for my 365 photo project. Half a year of daily picture taking is behind me, half way there. I think it's unnecessary to post all the 30 photos every month, it's just too much, so I only post the best. However, this month part of the photos were taken with analogue camera, and you'll see them in a separate post. Enjoy the spring!
Pred vama su fotografije napravljene u martu, koje zaokružuju pola godine svakodnevnog fotkanja. Osim što sam odlučila da vas poštedim zatrpavanja sa 30 fotki svakog meseca, pa objavljujem samo najbolje, u martu je deo fotki za ovaj projekat na filmu, pa ćete to videti u nekom od narednih postova. Uživajte u divnim prolećnim danima!

Kisses!
A.

16 comments:

  1. Divne su. Bas volim sto objavljujes ove fotke.

    ReplyDelete
  2. Sjajne su. Mozes li mi reci koji aparat koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :* koristim nikon 5000 sa standardnim 18-55 objektivom

      Delete
  3. Uh kako su dobri cvikeri na zadnjoj :)))

    ReplyDelete
  4. Stvarno su lepe, ali druga <3 najbolja!

    ReplyDelete
  5. Great blog :
    Follow back ? :)
    http://www.awesomeinstead.co.cc/

    ReplyDelete
  6. Druga, treca i prazan most :O genijalne! :D
    A ja bih najiskrenije volela da nas "zatrpas" sa svih 30! :D Uvek ce neke biti bolje od drugih i videce se kad si imala vise, kada manje inspiracije, ali to je poenta :) Sto se mene tice, slobodno mozes vise da stavis :D

    ReplyDelete
  7. svaka ti cast! orhideja i most-davno lepse fotke nisam videla! Ti si genije!:)

    ReplyDelete
  8. Wooow, slike su fantastične! :)

    ReplyDelete