2012-06-23

into the blue



shirt - Zara; shorts - DIY; bag - New Look; flats - no brand; necklace - from Egypt; ring - from Ohrid

iako nisam posebno entuzijastična kupačica, taj dan sam jedino želela da se bacim u Adu, ili bilo koje drugo jezero/reku/more. posebno u toku predivnih trenutaka provedenih u gradskom prevozu.
kombinacija koju sam odabrala taj dan nije nikako bila dobar izbor, kao što ne bi bila nijedna koja podrazumeva odeću.
no, meni se dopada kako sve to zajedno izgleda, mada je kombinacija modifikovana u odnosu na pocetnu zamisao.
uzmite je kao inspiraciju za lagane večernje šetnje, a u toku dana snalazićemo se ko kako ume.
nadam se da barem niste prinuđeni da sedite po 4-5 sati na ispitima :)

P.S. zanemarite izvrnutu kragnu, primetila sam to tek na slikama.
P.P.S. da, češljam se na sred ulice, bez po blama ;)

<3




31 comments:

  1. Bas lepo, svidja mi se kosulja mnogo i nakit!:)

    ReplyDelete
  2. nema boljeg mesta od slikanja po dorcolskim kapijama....oboyavala sam to :)

    ReplyDelete
  3. Odličnoo, a i ja se večito češljam po ulici. :D

    http://fashionable-diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super je kombinacija, ali meni je kosa najvise zapala za oko *_* Preelepa <3

    ReplyDelete
  5. divno ti stoji plava boja i baš mi se sviđa što si odabrala nakit i lak u drugim nijansama plave ..

    ReplyDelete
  6. Odlično! Košulja je divna, vulim tu plavu boju :)

    ReplyDelete
  7. Meni je ovo odlična kombinacija, šorc, košuljica, nema greške sa tim a tebi stoji odlično. A torba me je naročito oduševila :)

    ReplyDelete
  8. Boja kosulje (a i kosulja) mi se bas svidja! :)

    ReplyDelete
  9. You are absolutely stunning darling!! The blue is such a beautiful shade and it looks so incredibly striking on you. :) Love love love this look. :)

    Thank you for your sweet comment! :) I love your blog and am following you now!

    Hope you'll come and pop by again. :)

    <3 Mandy xx
    http://frocksandotherfrivolities.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hahah, i ja se cesljam na sred ulice :D
    Super mi je sve, kosulja je toliko lepa, boja ti lepo stoji, slaze se sa ogrlicom i sve me podseca na mooore! :))
    Prsten i lak <3

    ReplyDelete
  11. I meni se dopada... lagano i udobno za taj grozni gradski prevoz... :)

    ReplyDelete
  12. Nisam ni primetila da se kragna izvrnula.. Kosulja je fantasticna, a kosa ti je prelepa.. je l' si se farbala ili je mozda do aparata? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam se farbala, samo sam pomerila razdeljak na sredinu... i ocesljala se ;)

      Delete
  13. lep casual look za lep letnji dan :)

    ReplyDelete
  14. Ja sam zavrnutu kragnu tek primijetila kad si ti ukazala na to :P
    Baletankice i torbica su mi super :D
    I super ti stoji plava boja :D

    ReplyDelete
  15. prelep outfit! tasna je predobra!

    ReplyDelete
  16. meni je to sa izvrnutom kragnom bas ok, opusteno i spontano <3

    ReplyDelete
  17. Bas ti je lepa kosa...a sto se tice outfita, kosuljica mi se mnooogo dopada :))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Obozavam plavu! A ova tvoja kosulja je predobra:)

    ReplyDelete
  19. Wow, you look gorgeous! *_*
    I love your bag :)

    xoxo

    ReplyDelete
  20. You look great !! Loving the blue electric outfit !! Hugs xx

    ReplyDelete