2012-10-16

new in













ph. me

Obzirom da je ispitna agonija produžena za još dva dana, danas umesto outfit posta dobijate new in post. Cvetna bluzica je kupljena još letos u Helsinkiju (i nijedanput obučena). Prva asocijacija kada sam je ugledala bila je Mary Katrantzou i njeni predivni printovi. Lak sa poslednje slike  je s-he nijansa 317, poseban među svim ostalim koji su se priključili mojoj kolekciji iz prostog razloga sto me podseća na Chanel Peridot. Ostalo su pokloni ♥.
Puno poljubaca do narednog posta!



24 comments:

  1. Bas prelepe stvarcice, lak je bozanstven.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* lak je posle crnog najomiljeniji :)

      Delete
  2. Ovaj dzemper na tufneee i lak su divnii.

    ReplyDelete
  3. dzempercici su me osvojili...:)

    ReplyDelete
  4. Bijeli djemperi lak mi se bas svidjaju, jel ovo tablet, koja je velicina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa :) jeste tablet, 12x19 su mu dimenzije

      Delete
  5. Bluzica je wow, predivna! Moras sto pre da je obuces!!! Ne znam kako si izdrzala da je ne nosis do sada :D
    Tufnasti dzemperak mi je isto mnogo sladak :)
    Cvetici <333

    ReplyDelete
  6. Bluza mi je predobra, dzemper sa tufnicama takodje :)

    ReplyDelete
  7. Prelepo, džemperi su me oduševili, tufne <3

    ReplyDelete
  8. Sve mi se svidja! Ali mi nije jasno kako do sada nisi napravila nijedan post sa tom prelepom majicicom :))

    ReplyDelete
  9. Super su stvari, imam slican lak, samo je moj Essence :)

    ReplyDelete
  10. Sve, ali bas sve mi se dopada!
    Sretno na ispitima"

    <3

    ReplyDelete
  11. Sve je prelepo, pogotovo cvetna bluza i lakić :)

    ReplyDelete
  12. Sve mi se svidja. :) Sto se ispita tice,razumijem te :))

    ReplyDelete
  13. Super su sve ali bluza... prosto ne verujm da je nisi nijednom obukla, a tako je divna! :)

    ReplyDelete
  14. Ihh..koliko džemperčića i prelijepih stvarčica <3
    Ovu jabuku ću da ti ukradem :P
    :*

    ReplyDelete
  15. Divno je sve, džemperi su mi omiljeni :) ♥

    ReplyDelete
  16. Haljinu oblachi pod hitno dok nije skroz zazimilo :))) Divno je sve...

    ReplyDelete