2013-05-21

Nicola's | stilizovanje izloga



 ph.me

*fotografije preuzete sa zvanicne stranice

Prošlog četvrtka Nicola's je organizovao takmičenje u stilizovanju izloga i tim povodom okupio par modnih blogerki i studenata Akademije lepih umetnosti. Među njima sam se našla i ja i igrarije su počele. Nakon dva sata rvanja sa lutkama moj izlog je izgledao baš onako kako sam i zamislila. Dva sata trčanja gore-dole i u krug, rastavljanja i sastavljanja lutki, bezbroj puta srušene klupe i par limenki koka kole ostali su kao slatka uspomena i interesantno iskustvo, a sada vas pozivam da glasate za najbolji izlog na Nicola's-ovoj fb stranici OVDE.

P.S. Fotografije outfita ćete videti sutra, do tada puno :*



23 comments:

  1. Super je prva fotografija :). Zanimljivo takmicenje i super si sredila izlog :)

    ReplyDelete
  2. Looks amazing, i love it all :)

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Divno :) Svidja mi se kako si ti to uradila :)

    ReplyDelete
  4. Super! :D Mora da je bilo bas zanimljivo!
    Glasala <3 ;)

    ReplyDelete
  5. Zvuci zanimljivo! Super ti je izlog:)

    http://www.ladiesstreet.rs/

    ReplyDelete
  6. Bravo Aleksandra! Glasalaaaaa :)

    ReplyDelete
  7. Koja simpatična ideja, odoh da pogledam i druge sličice :)

    ReplyDelete
  8. Jako zanimljiva ideja takmičenja,
    ali i tvoje ideje izgleda izloga mi se jako dopadaju! :)

    ReplyDelete
  9. Internet Online System is very usefull and Billions of Peoples use Internet and Many of the peoples want to make money online from home and make online business for a life time
    We have the best Online earning System with Data Entry Jobs, Online Jobs, Network Marketing, SMS Earning, and Much More Online Work From home, Skype : Jobz.Corner
    JobzCorner.Com

    ReplyDelete
  10. Bravo, bravo! Izrada izloga je vrlo zabavna stvar! <3

    ReplyDelete